از این حسا که یهو فک میکنی خوشبخت ترین آدم دنیایی در بنده به وجود اومده که به هیچ وجه نمی ذارم از دستم بره :))) این که خیلی یهویی و ناگهانی کنکور و این مزخرفات سیستم آموزشی کشورو یادم بره و بی دغدغه لپ تاپمو روشن کنم و یه فیلم توپ ببینم ^^ از این فیلم قدیمیای آمریکایی که از بس قدیمیه تو اینترنت پیدا نمیشه باید بری سی دیشو به هر جون کندنی که هست پیدا کنی و ببینی 🙂 از اون فیلما که مال سال 1950 باشه و اسمشم سابرینا باشه و آدری هپرن ( 😍 ) نقش اصلیش باشه، ذوق مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ =} یه کتاب توپو استارت بزنم که نتونم کَلَمو ازش بلند کنم 😊 اسمش بلندتر از داستانشه: دلم می خواهد گاهی در زندگی اشتباه کنم [ 😅 ] ولی چه کنم دیگه! این سبک کتابا به شدت جذبم میکنه مخصوصاٌ اگه دیالوگاش جذاب و مامانی باشن 😻 :

 

از او پرسیدم: اگر روزی بفهمم دیگر دوستم نداری، به نظر شما چه کاری باید بکنم؟

فوری جوابم داد: یک دوست دیگر بگیر.

دوباره پرسیدم: روزی که دوست پسرم هم دوستم نداشته باشد، چه کنم؟

-یکی دیگر بگیر.

-و این تا کی ادامه خواهد داشت؟

با خنده گفت: تا وقتی که موهای تو جو گندمی شود و موهای من سفید :)

 

مگه میشه آهنگ های نش رو بشنوی و عاشقش نشوی 😭😭 اونم آهنگی که اِن قد با حال این روزای من مَچه 😑 I HATE YOU, I LOVE YOU 💓 یه درصد فک کنین من عاشق شم 😂 Jesus :| ولی چیز دور از ذهنی نیست، منم آدمم دیگه دل دارم 😀

بهترین حس دنیا اینه که بالاخره سریالیو که کلیییی براش لحظه شماری کردی ببینی ( thirteen reasons why - season 2 ) و موقع دیدنشم کلی قند تو دلت آب شه ^_^


 🍃I am a small dandelion, flying freely